معرفی اپلیکیشن بخش اول
معرفی اپلیکیشن بخش اول

ثبت تصاویری جالب و خنده دار با استفاده از Cheezburger 

ثبت تصاویری جالب و خنده دار با استفاده از Cheezburger  متن  اپلیکیشن ها می توانند کاربردهای مهم و حیاتی داشته باشند و یا برای آموزش و تحصیل مورد استفاده قرار بگیرند.اپلیکیشن های وجود دارند که صرفا برای ایجاد لبخند بر روی لب کاربر تولید شده اند و محتوای سرگرم کننده دارد. یکی از این اپلیکیشن ها Cheezburger است که دارای تصاویر بامزه قابل اشتراک گذاری است و خود کاربر هم می تواند تصاویری در آن اضافه کند و سایر کاربران می توانند به بهترین عکس ها رای بدهند.    

مقابله با ویروس ها با این اپلیکیشن قدرتمند 


با افزایش محبوبیت سیستم‌عامل اندروید، خطرات آلودگی دستگاه‌ها به نرم‌افزارهای مخرب افزایش یافته است. درحالیکه منطق و احتیاط حکم می‌کند تنها از نرم‌افزارهای مورد تأیید گوگل‌پلی استفاده کنیم ولی از کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند! یکی از بهترین اپلیکیشن‌های امنیتی رایگان اندروید، Avast! Free Mobile Security است. بر اساس گزارش کارشناسان امنیت AV-Test، اپلیکیشن !Avast، کاملترین پکیج امنیتی موجود، محسوب می‌شود.

رابط کاربری خوب و قیمت !Avast، آن را به یک گزینه خوب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال حفاظت از دستگاه اندروید خود هستند. 
 

رادیوی شخصی خود را بسازید 


رادیوهای اینترنتی، یکی از محبوب‌ترین سرویس استریمینگ رایگان در دنیا محسوب می‌شوند که به شما امکان می‌دهند بر اساس سلیقه خود در شنیدن موسیقی، ایستگاه‌های مختلف را شخصی‌سازی کنید. تنها کافی است، نام موزیک، خواننده یا آهنگ‌ساز آن را وارد کنید. حالا با خیال راحت منتظر بمانید تا پاندورا کارهای دیگر را انجام داده و یک ایستگاه رادیویی شخصی بر اساس آهنگ و سلیقه شما ایجاد کند. پاندورا از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و شما برای رها از مزاحمت‌های این تبلیغات باید حساب‌کاربری خود را ارتقاء دهید. چه از حساب‌کاربری رایگان استفاده کنید چه Premium، این اپلیکیشن واقعاً ارزشش را دارد. متأسفانه به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده در صدور گواهینامه، این اپلیکیشن‌ در تمام نقاط جهان کار نمی‌کند.